Saturday, August 7, 2010

Wishing Lists bila dah Kerja

1) Start bayar PTPTN

2) Menambah tabungan kat ASB afta setaun tak bertambah-tambah selain dr dividen

3) Start wat financial plan brapa nk bg kat family, blanja adik2 dan sebagainya

4) Survey klinik gigi. Nak pakai braces. Emm mau Tanya Kak Syara la (to-be sis-in-law).


5) If aku kena sambung master kat Uia, aku nak beli kete. Myvi maybe. Semoga dimurahkan rezeki.If tak Viva pon jadilah.
Yang pasti no plat blakang mesti 7555. Abah dah siap bagi tau awal dah =p

6) Nak beli Premium Beauty. Sbb aku dah GEMUK.ok fullstop.no comment!

7) Tukar handphone. Jenama? Taktau lg. Sbb aku slalu ade bad history dgn hanphone.( termasuk menghilangkan hp dr Japang yg my sistah,Ah hadiahkan kat aku 

8) Nak g wat facial. Ah jom!

9) Tuka spec n beli stok contact lense

10) Cari baju konvo. Setakat ni confirm 1- tapi aku nak wat baju raya. On the
way lagi 1- Mek aku nak sponsor beli batik. Hooray. Tapi kan aku nak cari lagi satu rasenya. Yang superbb gitu, tapi tak mo la lagak2 mak datin, nak yg cool gitu =)

Lagi ape ye. Yg pasti aku nak SHOPPING!! Yeyeye.

Ps : If tak silap aku, Syed Moktar Al Bukhari dulu bile die terime first paycheck die, die sedekahkan separuh darinya. Semoga aku pon begitu. Amin

2 comments: